fredag 14. januar 2011

Reiselivsmessen i Lillestrøm

I dag, fredag, dro litt av reiselivsklassen min til Lillestrøm for å være på Reiselivsmessen de har der. De hadde også fotomesse, men trodde ikke jeg fikk lov til å dra dit :(

Anyways, det tok oss gode tre timer med buss for å komme oss fram, men litt etter vi kom var vi på seminar med; Hilde Veum fra NHO Reiseliv, hun snakket mest til de fra videregående da. Så var det Anette M Koefoed (som skulle føde om seks dager!), som jobber i Berg Hansen, og snakket litt om hvordan de jobber(reisebyrå for de som jobber og som må reise, kort fortalt). Så til slutt var det Country manager fra Lufthansa group, Terje Grue. Som fortalte litt om flyselskap, og hvor stort Lufthansa er (er på 7 plass i hele verden nå!).

Etter dette hadde vi to timer på å gå rundt og kikke på forskjellige stands, og jeg gjorde jo som jeg pleier, tok med meg en haug av brosjyrer! Men ah, som jeg elsker det <3

  







"To travel is to discover that everyone is wrong about other countries.  "
Author Aldous Huxley


5 kommentarer:

  1. Det var mange brosjyrer, sikkert tungt å gå fra bussen og hjem opp bakken. Men nå har du mye fint lesestoff:)

    SvarSlett
  2. Flaks vi hadde Truls til å kjøre oss ;)
    Men jeg hadde en pose som røk når jeg var der da.
    Ja, det blir nok en Egypt eller Hellas tur i nærmeste framtid håper jeg på!

    SvarSlett
  3. Det var ganske mange brosjyrer...

    SvarSlett
  4. Ja, blir turer nå vett :D

    SvarSlett
  5. Kjempe kult! Jeg vil se i dem jeg også! :D
    Masse vi kan se på som vi kan dra sammen :D

    SvarSlett