søndag 9. januar 2011

2011 !!

Da var det et nytt år!
Hadde en flott juleferie. Dro til Amsterdam med Kristoffer, første jul hjemme på to år, feiret Nerde bursdag for kriss og meg selv, vi holdt nyttårsaften middag for et par venner, og har kost meg masse.
Her er et par bilder av hvordan jeg har dekorert hybelen min i Bø nå for tiden!
Jeg elsker å tenne telys. Blir så pent og koselig!
Kjøpt meg to fat til å ha lys på, også fikk jeg to søte hvite rammer til bursdag. Samt to sett med nye telys holdere. Veldig fine. Og jeg satte en sløyfe på lampen min!




2 kommentarer:

  1. Så fint du har fått det hjemme:) Koselig å se at du har oppdatert bloggen din, jeg sjekker ofte. Klem

    SvarSlett
  2. Det ble veldig koselig. Vær bare obs på blomstene ved telys, det kan fort bli for varmt.

    SvarSlett