torsdag 9. desember 2010

desember barn

Så i dag har jeg blitt 19 år! Føler meg ikke så mye eldre, kanskje rynkene kommer snart ;)
Hadde min fjerde eksamen, i dag i Informasjonsbehandling- det er om data,internett,excel,word og masse- ganske vanskelig egentlig.
Så jeg har allerede begynt å lese til neste som jeg har til tirsdag- Internasjonal politikk og samfunnsforhold!
Blir deilig med ferie nå! Den 19 desember drar jeg og kriss til Amsterdam for et par dager. Det blir kjempe spennende :D
Også skal han og jeg feire bursdag sammen i rom julen- Nerde fest! Så er det nyttår, hvor jeg skal prøve å samle litt venner, og kose oss. Så er det tilbake på skolen den 3 januar. Så det blir akkurat 3 uker juleferie på meg! Kunne godt hatt litt mer!
Bursdagsgave fra Maria, Truls og Leif. Smykkestativ, lys og såpe :D
Bursdagsgave fra Trine; to bilder- London og New York! :D

Ser ingen nye rynker i dag heller nei. Pandaen min tar godt vare på mine kjære teknologiske ting!

Snø i Bø. Er mer enn det ser ut som, men det er så kaldt ute gitt.

1 kommentar:

  1. Fine gaver du har fått, og flere gaver venter på deg her hjemme.

    SvarSlett